Ofte stilte spørsmål

Har ordren min gått gjennom?

Du mottar en ordrebekreftelse fra oss straks din ordre er gjennomført. Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse? Sjekk søppelpost. Har du registrert feil e-postadresse eller ikke finner ordrebekreftelse fra oss i din inbox eller søppelpost? Send en mail til kundeservice: kontakt@3tshop.no

Kjøpet gikk ikke gjennom, men pengene er reservert.

Du har mest sannsynlig opplevd en teknisk feil. I slike tilfeller er pengene kun reservert og ikke trukket. De vil bli frigitt på din konto i løpet av få dager.

Hvor fyller jeg inn rabattkoder?

Når du står i Kassen/handlekurven finner du et felt for rabattkode.

Hvorfor gikk ikke kjøpet gjennom?

Du har valgt faktura eller delbetaling:

  • Du er under 18 år
  • Du har ikke skrevet inn din folkeregistrerte adresse
  • Du har oppgitt feil personnummer
  • Du har nådd din maksimale kredittgrense

Har du en rabattkode til meg?

Melder du deg på vårt nyhetsbrev og følger oss på våre sosiale medier kanaler, vil du raskt finne ut at det lønner seg. Her er du en av de aller første til å få informasjon og tilbud og rabattkoder.

Har dere fysiske butikker?

Ja, det har vi! Du finner 3Tshop på alle 3T-senter i Trøndelag. Sortementet varierer.

Kan jeg hente bestillingen min selv?

Det kan du, og da får du også gratis frakt! Velg Klikk og Hent når du betaler i nettbutikken, og hent bestillingen din på ditt foretrukne 3T-senter. Du får SMS når varen er klar for henting.

Når sendes min bestilling?

Din bestilling sendes som regel samme dag som du har bestilt eller påfølgende virkedag.

Hvor er pakken min?

Når pakken sendes fra oss, mottar du en e-post med informasjon om hvordan pakken din er sendt. Er den sendt med Bring finner du sporingsnummer på pakken din i denne e-posten. Har du valgt å hente pakken på et 3T-Senter, mottar du en SMS straks pakken er klar til henting.

Kan jeg kansellere eller endre på min bestilling?

Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, det vil derfor ikke være noen garanti for at vi kan kansellere din ordre. Du har imidlertid mulighet for å sende oss en e-post på dette, men vi kan ikke garantere at vi kan kansellere den. Det er dessverre ikke mulig å endre på bestillinger.

Hvor kan jeg sjekke status på en bestilling?

Under Min Side finner du en oversikt over dine bestillinger. Der vil du også se hvilken status hver bestilling har.

Jeg har returnert en vare, hvor lang tid tar det før jeg får pengene tilbakeført?

Fra vi har behandlet din retur, tar det som regel 7-14 dager før penger er tilbake på konto.

Jeg ønsker å bytte i en annen størrelse, hva gjør jeg?

Legg inn en ny bestilling på rett størrelse på 3tshop.no. Send varen du ikke ønsker, i retur til oss med utfylt returskjema. Her fyller du også inn ditt nye ordrenummer. Vi krediterer din “gamle ordre” så fort vi har den hos oss.

Koster det noe å returnere en vare?

Vi har gratis bytte, det vil si at om du har bestilt feil produkt eller størrelse og legger inn en ny bestilling før du returnerer, er det gratis å returnere. Angrer du et kjøp vil du bli belastet med 99 kr som trekkes fra beløpet du får tilbakebetalt fra oss.

Kan jeg returnere undertøy?

Av hygieniske årsaker kan du ikke returnere undertøy, drikkeflaske eller munnbind. Du kan returnere badetøy hvis forseglingen ikke er brutt.

Kan jeg returnere en vare på et 3T-senter selv om ordren er gjort på nett?

Ja, det kan du. Fyll ut returskjema og lever dette sammen med varen du ønsker å returnere. Lever dette i resepsjonen på ditt foretrukne 3T-senter.

Jeg har tatt av lappen på varen jeg vil returnere, kan jeg likevel returnere?

Nei, vi tar ikke i mot retur på varer hvor lapper er fjernet, skoesker skal være hele.

Hvor finner jeg faktura for bestillingen min?

Logg inn på klarna så finner du all informasjon der. Vi anbefaler å laste ned klarnaappen for best mulig oversikt.

Sign up

Få sporty nyheter og inspirasjon rett i innboksen!Følg vårt nyhetsbrev her.